Fotball

heisann.. idag har jeg vert på skolen som alle andre gjør i hverdagen. Etter skolen passet jeg nesten bare på Mico siden han kan jo ikke vere alene, Vi koste oss med serie (Pretty little liare) jeg tror faktisk han liker det 😉 Vi fant oss eple og han fant seg noe han liker og tygge på <3 Etter på gikk jeg å badet han, han Liker IKKE og bade! når vi var ferdige spiste jeg og gikk på fotball trening og jeg tok med Mico siden mamma skulle lufte han, men treningen ble avlyst siden det kom nesten ingen, så da gikk vi hjem. Nå rydder jeg bare romme, og kjeder meg ! men sennere skal jeg lage en Video med Mico <3 skal kansje legge den på bloggen får se <3

jeg skal begynne og bruke 800px i bilder 🙂

Koste seg i badekaret ja ^^

Likte dere bildene?

Klem Therese.

 

5 kommentarer
    1. Såå flink du er! elsker å lese bloggen din!
      hadde blitt super glad om du tok en titt innom bloggen min <3
      Masse store klemmer fra Prinsessen.blogg. no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg