Peace-Hippi

Hahha. Hei bloggen<3 i dag etter skolen så ringte ida meg og spørte om jeg hadde noen Hippi klær, så sa jeg at hun skulle komme ned å se selv. Men det endte opp med at vi gikk ned på Aksdal's sentere. Og kjøpte ting så lyste i mørke å masse smykker å sånt stæsh, jeg hjalp di med Outfiten,Sofie var der og (Beste vennina til Ida) di ble utrolig kule!! Ida designet sin egen t-shorte. Og jeg kreppet håre deres <3 Di skal i selskap nå, så håper di koser seg utrolig masse ! i mårå skal Ida sove hos meg men først skal vi kansje på Amanda<3 gleder meg! Men jeg savner Sjur også veldig mye.. 🙁 Men jeg skal vertfall kose meg !

Var dei kule ?
Har du noen gang kledd deg ut som en hippi?

Klem Therese.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg