Dyrene mine

Heii bloggen, nå skal jeg skrive litt om dyrene mine. Jeg har 4dyr akkuratt nå. Mico, Justin Bieber, kitty og Eep. Kan starte me dei to fiskene mine da.
Justin Bieber og Kitty: vet ikke hvofor jeg har kalt jenten “kitty” bare endte opp med det, og gutten heter Justin Bieber, siden jeg elsker Justin ^^ det eneste di gjør er å svømme rundt og rundt… Di er veldig kjedelige -.- Så har jeg jo en Dverg Hamster.
Min lille skjønning “Eep” :Ida gidde meg navne Eep det kommer fra “The groods” det er en film 🙂 hun elsker tørkset blomster osv.. Så må jeg jo ikke glemme Mico !
Babyen min “Mico: Mico er snart 4månder tror jeg.. Han er født 14.Desember. Vi fikk han i februar tror jeg ^^ han elske og leke og være ute og slikke folk i fjeset eller stygge på håre :)) det var mine søte små <3

Har du dyr?
Favoritt dyre ditt?
Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg