Gleder meg♥

heii bloggen♥ På Fredag 11.April blir jeg 12år.. Så i dag laget jeg ønskeliste til Foreldrene mine ♥Men jeg ønsker meg mest MacBook Air, sånn at jeg har noe å blogge på isteden for ipaden.. Og Mac er mye bedre til og lage videoer ♥ Så jeg håper jeg får den.. Så ønsker jeg meg penger,sminke,sminke koster,deksler og Justin Bieber ting+ mer 🙂 Jeg gleder meg sånn ^^ Mico hjalp meg litt med den og ♥ Skal ønske meg noen til så jeg og han kan bruke sammen.. fks: Noen ting vi kan ha ute og leke med han, siden jeg liker veldig godt og være ute sammen med han.. ♥ Men jeg har ikke bestemt meg enda va jeg skal ha som tema i selskapet mitt med vennene mine også vet jeg ikke om jeg skal invitere noen gutter fra klassen.. Har dere noen Ide’ar? pysjamas party hadde jeg i fjor.. så det vill jeg ikke ha..  Viss dere vet noe så kommenter i kommentarfelte 🙂 Men jeg skal ikke ha selskap før kjøkkenet er ferdig da.. vi bygger ut huset og pusser det litt opp 🙂 Så skal jeg ha kvikk lunsj kake, tror jeg.. ♥

Kaken ser sånn ut :

jeg har aldri smakt den før…

Her er noe av det jeg ønsker meg til bursdagen 🙂

Hva synest du om innlegget?

Har du hatt Bursdag?

Når har du Bursdag?

Klem Therese

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg syns du burde ha eit selskap med alle jentene i klasse din, så kan du invitere noen gutter fra klassen din som du skjener godt. Du kan jo bare ha eit vanelight selskap! Men jeg vet ein lek dere burde ha Nsp. De var det jeg ville si:-)

    2. Invitere noen gutter og alle jentene klassen din! Noen du kjenner! Og ha eit vaneligt selskap! Og ha gøye leker foreksempel NSP!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg