Fakta

Heii.
Dette innlegget skal handle om meg. Nå har jeg blogget veldig lenge, og det vill jeg fortsette med og blogge! For blogg er livet mitt 🙂 så dette innlegget skal handle om meg og fakta om meg 🙂

Jeg er 12år og har bursdag 11.April og født i 2002! Elsker Justin bieber og Ausitn mahone, men mest Justin bieber. Elsker og være med vennene mine og kjæresten min! Vennene mine betyr alt for meg og kjæresten min. Liker veldig godt og se på film. favoritt kaken min er KvikkLunsjKaka. Min største drøm er å komme på topplista på blogg.no eller å møte Justin bieber/Austin mahone. Favoritt dyret mitt er hund, jeg er dyreelsker.

Hunden min heter Mico og er Ca 6månder, Mico er min andre hund. Favoritt filmen min er “believe” favoritt klesplagg mitt er kjole eller tynne gensere. Elsker sminke og fashion.

Visste du det om meg?
Klem Therese

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg