Outfit

Heii.
Nå er det veldig lenge siden jeg hadde Outfit innlegg 😮 så da tok jeg noen bilder nå. Jeg har på meg en klokke og et smykke, smykke er gull (fake) å klokken er gul. Når jeg såg den klokken for første gang nektet jeg og bruke den haha! For den va stygg, men da jeg prøvde den me den genseren den det står happy på likte jeg den. Som sakt har jeg på meg en genser som det står happy på. Og buksen er dongri og er kvitt/blå 🙂 håper du liker bildene (ble ikke så fornøyd selv)

Skal jeg ha oftere Outfit innlegg?
Klem Therese

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg