sommerferie er godt

heii.

I dag viste mamma meg noen av de parkene vi skal på i usa, og nå gleder jeg meg enda mere ! Vi skal i Disney World Animal, og Seaworld og universal studios 🙂 Diseny world animal og seaworld gleder jeg meg mest til siden de ser kjekkest ut, men universal studios ser også veldig kjekk ut! Men vi har ikke bestemt oss hvilken Disney world vi skal i enda, men jeg tror vi kommer til og gå i Disney world animal. Det har vertfall jeg lyst til. Her er noen videoer der jeg skal.

SEAWORLD:

 

pXHE4wok8Pk

Ser den kjekk ut? Ville du ha gått her?

DISNEY WORLD ANIMAL:

2M8Z6ILuGqA

 

US3Px2sePWk


Hva syns du om denne parken?

UNIVERSAL STUDIOS:

JjI2a8wRe34
7uALqMMC8mg


Hvilken ser kjekkest ut av alle parkene?

Klem Therese!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg