Internett

Heii.
Nå er det vertfall ikke lenge til jeg reiser, men jeg er litt usikker på om jeg får Internett hele tiden, og da får jeg ikke blogget så mye.. :/ men skal prøve og få Internett. Jeg har jo 3G men den er ikke så bra! Så Jaa… Får se hvordan det går, nå vet dere vertfall koffer det kanskje ikke kommer innlegg på dagene, også er det jo 1døng i mellom osv.. Så det kan vêr at innleggene kommer seint :)) men det får dere tåle 😛

Har du vert på ferie?
Hvor har du vert på ferie?
Klem Therese

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg