Usa er live!

Heii.

Usa er het fantastisk, såå varmt. Uteolig deilligt å bade her, vanne er helt lyse blått. Jeg syns sant maarten var den beste øya vi hat vert på 🙂 vi var på en sånn strand så heter Airport beach. Du kunne nesten ta i hjulene på flyene, siden stranda lågg rett vedsiden av landings området 🙂 jeg hadde desverre ikke med tlf då ;/ men når jeg kommer hjem skal jeg legge ut bilder fra under vann osv… 🙂 på sant thomas snorklet jeg jo å, og da fikk vi noe så lignet på hunde kjeks (ahah) men akkuratt nå så ligger jeg på sol sengen og koser meg med brus å is 😉 kommer flere innelegg i kveld 🙂

Har du vert på crusie før?

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg