Coco Cay

Heii.

Coco Cay: Coco Cay var den første øya vi besøkte, jeg syns det var den 2 kjekkeste. Siden det var det masse og gjør på, det var der jeg solte meg mest. Joakim (broren min) kjørte vannskuter. Det såg veldig kjekt ut, han sa det var veldig kjekt.

Jeg skulle egentlig på sånn Aqua party, tror jeg det klatest. Det var trampoline på vanne og vannsklie og klatre vegg og masse mer. Men så var det dessverre fullt for hele dagen.

Jeg kunne ha gjort noe annet i stede, men jeg hadde ikke lyst til og gjøre noe annet enn det. Siden det andre såg bare kjedeligt ut.

Så jeg bare badet i stede. Vi fikk Soft drink, tror jeg det het. Det var veldig godt, skjønner ikke hvorfor Karoline ikke likte det 😮 men meg og Karoline badet i mens vi drikke det Soft greiene.

Det er egentlig ikke så mye og skrive om Coco Cay, å jeg hadde ikke telefonen med der heller. Men som sakt jeg har masse bilder på Camera.

Det bilde er fra orlando.

Klem Therese

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg