Saint Thomas

Heii.
Saint Thomas: Nå har jeg tenkt og lage 3 innlegg om alle de øyene vi var på, for jeg har jo ikke hatt Internett. Å da har jeg ikke fått til og blogge så mye om øyene :/ men til poenge, den andre øya vi var på var saint Thomas, jeg syns det var veldig kjekt der.

Vi var ikke i byen elle noe sånt, vi var bare på stranda. Men det var veldig kjekt der, jeg snorklet egentlig bare og solte meg litt. Når jeg snorkelt, såg jeg noen fisker som lignet på bier +mange andre forskjellige. Jeg matet de med noe så lignet på hunde kjeks, når jeg kommer hjem fra USA han jeg legge inn bildene fra kamera på pcen, siden der har jeg bilder fra undervansskamera. Tok masse kule bilder.

Men jeg har liksom ikke bilder fra saint Thomas, siden jeg hadde ikke med telefonen, det tror jeg at jeg har sakt tideligere i et innlegg 🙂

Har du vert der før?
Klem Therese

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg