♥OVERNATTING

Heii.

I dag våknet jeg til mange kommentarter! Og det er kjempe kjekt at så mange er med i konkurransen 🙂

 

I dag skal Milena sove over hos meg, og jeg gleder jeg meg masse til. Jeg har savnet hun kjempe masse. Følelsom om jeg ikke har sitt henne på 1000 år.

 

Alltid når hun er her så pleier jeg å få ny header hehe, så jeg tror jeg skal prøve å få ny header siden, jeg er utrolig lei av den jeg har nå! Har hatt den siden våren..

 

Jeg har og tenkt til og ha en annein konkurranse+giveaway, men jeg skal vente me de til jeg er ferdig med denne. Å viss dere har forslag til konkurranse så bare kommenter det i kommentarfelte 🙂

 

Klem Therese.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg