♥VINNERENE AV KONKURRANSEN

Heii.

Nå har jeg endelig kåret vinnerne. Det kan ta noen uker for dere 3 får armbåndene deres, siden jeg må bestille strikkene først 🙂 Så jeg gir de til dere når jeg er ferdige med de. Gratulerer til dere 3, som vant. Jeg trakk på lapper sånn at det skulle være rettferdig. Å til dere som ikke vant, tusen takk for at dere var med på konkurransen min 

Klem Therese♥

1.plassen vinner: 3 armbånd, snop, en overraskelese

2.plassen vinner: 2 armbånd, litt snop, en liten overraskelse

3.plassen vinner: 1 armbånd og litt snop.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg