Gleder meg

Heii.

I dag skal jeg jo sova hos ida hele helga! Og jeg gleder meg utrolig mye, så det er egentlig det jeg kommer til og blogge om i helga. Foreldrene mine skal vekk, defor må jeg sove der. Men jeg har selvfølgeli lyst også da. Er ikke så lenge til jeg går opp til hun tror jeg.

 

Nå holder jeg på med og pakker, tar med meg sminke, tannbørste, hårbørste, klær og undertøy og toalettsaker osv.. Så tar jeg med meg litt penger, tilfelle vi skal noe (100kr) så tror jeg ikke at jeg trenger mere uten om mobilen og ipaden. Så da er jeg klar til og overnatte hos ida. Viss jeg har glemt noe kan jeg bare springe ned og hente det. Tar bare 2 min, vi er nesten naboer 🙂

 

Skal du overnatte hos noen i helga?

Klem therese.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg