♥Bilderas

Heii. 

I dag har jeg vert på skolen og jeg var innom legen før jeg gikk på skolen. Etter skolen så gikk jeg rett hjem og slappet av, siden jeg fikk nesten ikke til og sove i går. Men jeg sovnet til slutt da. Når jeg kom hjem lagde jeg meg mat og smoothie. Jeg gikk ut for og ta noen bilder, Alltids kjekt og ta bilder. Så gikk jeg inn og gjorde lekser, vi hadde ikke så mye lekser i dag, siden jeg gjorde de fleste på skolen. 

I dag skal jeg på fotball trening og blogge så mye jeg får tid til. Tror jeg ikke klarer en dag uten og blogge. Akkurat nå så spiller eg The sims 3 på en familie som jeg lagde i går. Er utrolig lenge siden jeg har spilt det ! Siden jeg får aldri tid til det, så når jeg får tid til det så gjør jeg det.

Ha en fin dag! klem Therese.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg