OUR KIDRAHUL

Heii.

I går viste Ida meg en helt nydelig sang, for og si det sånn så elsker jeg den sangen. De som synger den er Norske belieber’s akkurat som meg. Jeg elsker jo Justin Bieber som de fleste vet, som leser bloggen min <3 Så Ida bare ” Tror du kommer til og elske denne sangen ” Så søkte jeg på den og den var het FANTASTISK. De jentene som synger i sangen er utrolig flinke, og har fine stemmer. De 2 sangene som er linket, er de samme men den ene er justin bieber med i (lyric) Jeg hører på den sangen hele tiden nå, jeg savner sånn konserten han hadde i Oslo, jeg var jo på den. Skulle ønske jeg kunne oppleve den igjen. Gjerne legg igjen en kommentar hva du synes om sangen !  Will always love u justin !

Hva syns du om sangen )

Klem Therese.

Musikk videoen:

 


Lyric med bilde og videoer av justin:

 

QFv3sXO96r4

 

6 kommentarer
    1. Heiii. Jeg er en belieber også og jeg ville bare si at det er så kult at du også forsatt er en belieber etter alt det son har skjedd. Our kidrahul er en gammel sang. Jeg tror den ble laget sånn ca. I 2011 eller 2012. Fikk du høre den nå?? Hehe, samma det. Du har en flott blogg og jeg lurte på om du kanskje ville ta en titt på min??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg