Kvelden

Heii.

I går kveld fikk jeg ikke tid til og blogge, så da gjør jeg det nå. Jeg var med noen fra klassen, egentlig skulle jeg bare være med madelen. Men så ble Andreas og leon også med oss. Meg og Madelen var først i badehallen alene, og det super kjekt ! Og etter på var vi sammen med guttene. Vi bare snakket osv.. Helt til noen måtte hjem, så gikk resten og hjem. 

Før meg og Madelen hadde gått i badehallen, og pratet med guttene. Så gikk vi på en butikk for damer, og prøvde masse ikke fullt så fine klær. Og tok masse rare bilder.. Håper dere liker bildene da!

Har du gjort det før?

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg