Blogging

Heii.

I dag kommer det ikke til og bli så super mye blogging, siden jeg skal til odda for og spille fotball kamp. Og det tar ca 2 timer og kjøre.. Så da skal vi kjøre halv 4 i mini buss med laget mitt.

 

Og da kommer jeg sent hjem, men da kommer det er sent innlegg bare som dere vet det.. Åsså kommer jeg kanskje til og poste et innlegg på turen.

 

Kommer ikke video før i mårå. Siden fikk ikke tid i går, siden var så mye som skjedde i går. Men skal prøve og få laget den i mårå. Skal snart ha en må gjøre video her på bloggen også, siden var noen som ønsket seg det. Håper dere forstår.

 

Ønsk meg og laget mitt lykke til. Ha en fin dag dere også. Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg