Super dag♥

Heii.

I går så hadde jeg jo besøk av kjæresten min, og det var første gang han var med jeg hjem. Han heter Håvard og går ikke på samme skole som meg, så jeg ser han ikke så ofte. Men han skal komme til meg i dag og før trening, og jeg gleder meg til og se han ! Og nå har vi jo blitt bedre kjent. Var litt kleint i går, siden det var første dagen han var hjemme hos meg.

Vi fant egentlig ikke på så super mye, men vi satt på en film oppe i stua. Siden jeg var alene hjemme, og da satt vi og en film og koste oss. Vi snakket og selvfølgelig, vi snakket utrolig lett sammen. Og det var ikke vanskelig og finne på noe og snakke om. Meg og Håvard hadde masse tilfelles, og det var super koselig og ha besøk av han.

 Bilder fra i går, de bildene jeg tok av meg.

Håper dere hadde en like strålende dag som meg i går, ble veldig trøtt i går så da orket jeg ikke og blogge så mye. Så håper det er ok, at jeg postet innlegget i dag. Elsker dere, og tusen takk til alle de fine direkte meldingene jeg fikk i går på instagram ! Ble så utrolig glad og lese de ^^

Klem Therese.

3 kommentarer
    1. da har vi endelig funnet norges heldigste gutt, det må jo bare være kjæresten din….ja, jeg innrømmer det, jeg er misunnelig ha ha ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg