Blogging

Heii.

Jeg lurte på om dere har forslag til hva jeg kan lage innlegg om. Viss dere har lyst til at jeg skal blogge om noe annent enn bare dagen min og outfit. Jeg lagrt jo videoer og, men jeg vill prøve noe annnet.

Jeg har allerede fått noen forslag til hva jeg kan blogge om, favoritt ting på romme, hva ønsker jeg meg, ambefalinger og litt sånne ting. Jeg kommer jo til og fortsette med og blogge om dagen min. Men kansje jeg poster et annet type innlegg i løpet av dagen.

Derfor vill jeg gjerna ha tips, til hva dere liker og lese om. Fortesten takk til alle dere som leser blogg min, nå er vi endelig nådd mer enn 100lesere. Så i dag skal dere få en liten overraskelse på bloggen i dag. Så bare følg med.

Håper mange av dere kommenterer hva dere liker og lese om. Kanskje jeg velger dirt ønske!

Klem Therese

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg