Hvem bør jeg være?

Heii.

På fredag så skal jeg, Madelen og Frida ha Hollywood party med klassen. Siden jeg ikke har feiret at jeg har blitt 12 år, siden jeg skulle vente til høsten sa mamma siden vi bygde på huset vårt. Og da bestemte vi at vi kunne jo feire det sammen ! og det hadde alle lyst til. Men jeg vet ikke helt hvilken kjendis jeg burde være. Enten Nicki minaj eller Asley Tisdale, hvem syns dere at jeg burde være? Jeg skal være sånn som de ser ut på bilde. 

Eller har dere kanskje andre forslag til hvem jeg kunne passet bra til og være? Jeg skal snart finne ut hvordan jeg skal ha klær, hår , sminke og sko. Vi skal kåre beste kjendis, så jeg vill jo ligne mest på den kjendisen jeg skal være. Men viss dere har andre tips til hvem jeg kan være, så bare kom med andre forslag uten om “Tayler swift, Ariana grande, demi lovanto” siden de er allerede tatt. 

Viss jeg skal være nicki minaj så har jeg allerede funnet klær, men viss jeg skal være Ashley så må jeg finne noen ander klær ,det må jeg og viss dere kommer med andre forslag som jeg liker. Gleder meg såå mye til selskapet mitt, Vi har planlagt det så lenge nå og vi har gledet oss lenge. Jeg tror det blir et supert selskap, og hele klassen vår er invitert. Vi skal ha enten Rainbow cake eller kvikklunsj kake, så skal vi ha cake pops og cupcakes 🙂 Og pizza boller, siden vi ville ikke ha pizza, taco eller noe sånt. Siden det tar ganske masse tid, pluss vi skal ikke ha det hjemme hos noen. 

Håper dere kommer med masse tips, sånn jeg har litt i og velge mellom !

Klem Therese.


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg