Giveaway

Heii.

Nå har jeg nok en gang tenkt til og ha en giveaway, siden jeg fikk så mange lesere i dag, å det ble jeg utrolig glad for. Så det har jeg lyst til og feire med en liten giveaway. Jeg kommer til og bestille dette på fredag. Så den som vinner, får det når de kommer i posten.

 

Dette må dere gjøre for og delta: skrive hvor ofte du leser bloggen min. Kommentere hvorfor du burde vinne, og om du vill ha flere giveawayer+ hvilke farger/ type du vill ha på tingene du kan vinne. DERE MÅ SKRIVE ENTEN KIK ELLER INSATGRAMEN DERES I KOMMENTARFELTE! det er alt dere trenger å gjøre for å delta.

 

Håper så mange av dere deltar, i min beste giveaway til nå. Tusen takk for alle fine directe meldingene, og fanpagene på instagram! Heter: @theresesorenes på instagram.

 

Stor klem Therese.

Denne er til fondation, og jeg fikk min sånn i posten i dag! Og den er super bra, elsker den. Men min kom i feil farge..

Dette er en hårstrik, som er veldig fin til og gå med til hverdagen. Fks på skolen.

Et utrolig pent smykke, som jeg og har tenkt til og bestille selv.

Dette er til og ha på neglene, etter du har hatt på neglelakk. Veldig fint. Kan være at jeg bestiller noen andre enn akkuratt de.

22 kommentarer
    1. Eg leser bloggen din kvar dag. rikkebieber1 på instagram . Rosa . Du er kjempe pen og ser snill ut håper eg vinner❤️

    2. Æ les bloggen din VÆR dag!!! Æ mene dt! Og æ elske dæ! Æ har veldig lyst å vinne!❤️ Æ vinn aldri i nå!😩 og æ har lyst på de blendigsvampene❤️ Insta en min er Benediktece/privaatbenedikte. Kiken min e : bcdo02❤️ Stoooooooooor klem til dæ❤️❤️❤️

    3. Eg synest eg burde vinne fordi eg leser bloggen din kvar dag!( Og den er utrolig bra ) ❤️ Og fordi eg aldri vinner!😭 Jeg vil ha smykker i rosa!💗Eg håper eg vinner! 👍 instagram: JennyBotnen 💗💗

    4. Hei Therese eg leser bloggen din kvar dag og håper eg vinner ønske meg sånn sminke svamp

    5. Hei! Jeg leser bloggen din hver dag, hvis jeg ikke har noe å gjøre ser jeg på bloggen din. Jeg vil ha hårsløyfe i rosa! Håper jeg vinner❤️ Hilsen theresefan#1

    6. Hei🌸 Jeg leser bloggen din hver dag og den er superfin! Jeg ønsker meg virkelig en sånn fundation fordi min andre er veldig slitt✋ Samma kass farger eg får av tingene, alle var like fine👑
      Insta: christina_knutsen // christina.spam

    7. Eg vil ha rosa fundation💕
      Eg lese bloggen din kvar dag og eg vil vinne fordi eg har alltid hatt lyst til å vinne i ein av giveawayane dine og du e kjempe fin snill kul og kjempe søt😘
      Elske bloggen din den e kjempe bra🎊
      Instagrammen min e: @ida_klakegg
      Håpe eg vinne🙏

    8. Eg leser bloggen din hver dag❤️
      Eg vil vinne fordi eg vil prøve noe som du anbefaler ❤️
      Eg vil helst ha rosa❤️
      Instagram: @hannaendrine

    9. Hei💕 Eg leser bloggen di kvar dag🎀Du e ein snill,kul,morosom,søt & ein heilt herlig person😏 Eg håpe eg vinne for eg har aldri vunnet ein giveaway før👌
      Eg vil ha det rosa smykke💖
      Instagrammen min e tiril_kallekodt
      Håpe eg vinne🙏

    10. Eg leser bloggen din 3 gonger te dagen, for og se om det er noe nytt💞
      Eg vil vinne for dette er ein eg kan vinne og har lyst💞du er også ein stor blogger så hadde betydd litt for meg✋du er litt av et idol💞 Eg vil ha flere giveawayer💞
      Svampen vil eg ha rosa
      Hårspenne vil eg ha svart
      Smykke vill eg ha rosa
      Og dei negletingene er det samme Ka for alle er fine💞
      Instagramen min: stine_elliot12

    11. Eg leser bloggen din kvar dag.
      Eg vill vinne fordi eg aldri har vunnet en giveaway før, og eg liker veldig godt dine giveaways. Eg har lyst på svart av strikken, rosa av smykke, og forskjellige farger på di man skal ha på neglene, men vill ha litt i hver farge.
      Instagramen min er: @nina_love123456789

    12. Jeg leser bloggen din hver eneste gang jeg er på telefonen/ipaden å syntes den er utrolig bra har faktisk aldri lest en så bra blogg til en som er 12 år du er en fantastisk god og nydlig blogger! 😍jeg vil ha en lilla fondation tingen eller et svart hvit smykke💗jeg syntes jeg bør vinne for det hadde betydd så mye for meg jeg vinner aldri sø hvis jeg kunne opplevd det hadde det vore helt fantastisk spesielt hvis det er av deg jeg vinner💗 håper jeg vinner💗fortsett å blogge😘

    13. Jeg leser bloggen din hver dag.’ Jeg syns jeg bør vinne fordi jeg har veldig lyst på de tingene og har aldri vunnet noen giveawayer. Av foundation vil ja ha den lilla. Av strikk vil jeg ha den rosa. Av smykker vil jeg ha den rosa. Og samme hvilke neglergreier. Ig : anv02

    14. Jeg leser bloggen din flere gonger til dagen❤️ Den er super bra!❤️😍😍 du er super flink keeper og jeg håper jeg vinner for du har alltid så mangen fine ting på giwawayene dine😍 jeg vil gjerne ha eit av smykkene (kansje rosa) men jeg likte alle fargene❤️ Du har super fint hå og er en super kul jente. Jeg pleier å se deg når vi tar bussen til skolen, og da blir jeg gla. Du får alle mennesker til å bli glade❤️👌😍😘. Instagramen min er lisapedersen01👌

    15. Eg har veldig lust på smykke
      Kor masse eg leser bloggen sein når eg får ti sirka
      Koffer eg vil ha det eg synes det va utrolig fint
      Kik ness.elisabeth

    16. Har veldig lyst til og vinne alt
      fondation: Rosa, Hår: Rosa, Smykke: svart og hvit og Neglene: samme hva.
      eg syns eg bør vinna det pga eg e bestevennen din, og eg har følt bloggen din siden dag en! Og jeg elsker den ! Instagram: ida_tysse

    17. Hei! Eg leser bloggen din nesten hver dag, iallfall når eg får tid! Ja, eg har kjempelyst til at du skal ha flere Giveawayer! Men eg må si en ting og det er at du e sinnsykt fin! Men dette vil eg ha:
      Svampen i Lilla
      Smykket i blått
      Hårspenne/Hårstrikk i svart
      Negler er det samme hva, alle var like fine 🙂
      Instagram: Sigynnl
      Email: [email protected]
      Snapchat: Sigynnl
      Kik: Sigynnl
      Eg vil helst at vist eg vinner at du kontakter meg på Instagram:)
      Hilsen Sigyn.

    18. Jeg vil vinne fordi det er masse pene ting. Hvis jeg vinner så trenger jeg ikke sminke svampene for jeg bruker det ikke 😋 Smykket : gul og hvit 🙋 strikk: svart nailart; den 3 øverts 😘
      Instagram: mariah_lund
      Snap: mariah.lund
      Kik: mariah.lund

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg