Klarer ikke å vente!

Heii.

I morgen er selskapet,som jeg har snakket så mye om! Og jeg gleder meg så mye, tipper at skole dagen kommer til og gå utrolig seint… Vi var jo og handlet i dag, og gjorde det litt klart, der vi skal ha det. Og jeg tror det kommer til og bli bra!

Fikset rød løper, og photo vegg. Og vi kjøpte så utrolig mye snop og chips. Så skal madelen lage cupckaes og frida cake pops. Og mammaen min skal lage rainbow cake + pizza boller. Så skal vi ha litt konkurranser og litt sånt. Kan ikke røpe for mye, siden e folk i klassen som leser bloggen min 🙂

Jeg har funnet noen klær som jeg skal bruke, som jeg likte veldig godt. Jeg skal være ashley tisdale.

Akkuratt nå så sitter jeg og øver på prøven vi skal ha i morgen (naturfag) så det er egentlig det jeg skal bruke resten av kvelden min på.. Håper dere har en fin kveld og koser dere!

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg