Info/overnatting

Heii.

I dag så har jeg vert sammen med Håvard ! Og det var kjempe koseligt, etter på skulle Milena sove hos meg. Og det er alltid sånn når jeg åpner døra, så ler vi.. Vet ikke hvorfor!

Vi har sitt en film, og drukket barne champanje. Og vi har snakket mye sammen, siden det er så utrolig lenge siden vi hadde sitt hverandre! Jeg har savnet hun såå masse! Kjempe glad i hun.

Vi har lagd en videofy i lag, heter 5videomakers. Og vi trenger 3 stk, som vill være med i profilen, men vi må godkjenne dere først. Dere må kontakte oss på kik: theresesorenes. Det er ikke alle som kan være med!

Krav:

~litt flinke til og redigere videoer (ikke så viktig)

~ikke misburke passordet

~kunne stole på personen

~huske å lage videoer, når du skal

Så viss du vill være med, så spør oss på kik, kanskje du får være med! Nå har meg og milena tenkt til og lage en video, til brukeren våres. Så viss dere vill se den, så bare gå inn på videofy og på @5videomakers.

Har du videofy?

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg