Vinneren av giveawayen

Heii.

 

Nå har jeg endelig trukket vinneren av giveawayen her på bloggen! Og jeg trakk med lapper, sånn at det ikke skulle bli urettferdigt. Og det ble en jente som heter Elisabeth!

 

Gratulerer så mye til deg, håper du blir fornøyd med giveawayen! Jeg kontakter deg på kik. Du vinner alt det som var i giveaway innlegget, du skrev ikke hvilken farge du ville ha av hver ting. Så jeg bare bestiller de fargene jeg syns hadde vert fint.

 

Jeg kommer til og flere giveawayer, siden det var så mange som var med i den jeg har nå! Så da vill jeg selvfølgeli ha en til, senere i år. Må bare kjøpe inn hva jeg vill ha i giveaway. Gratulerer til deg elisabeth ! Håper du blir glad.

 

Klem Therese.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg