Regulering..

heii.

I dag var jeg hos regulerings tannlegen, siden jeg skulle jo få regulering. Som jeg har fortalt før, så har jeg fått det oppe. Ikke nede, siden det skal jeg ha neste gang. Det var litt ubehagelig og ha regulering, men jeg er jo ikke fant til det enda da! Jeg syns ikke at jeg passet regulering… Trodde faktisk at det skulle gjøre vondt, da han tok den på. Men jeg kjente jo nesten ingen ting da han gjorde det. Og det var noen så lurte på om jeg skulle slutte og blogge pga av regulering, men det skal jeg IKKE. Fikk bare ikke tid til og svare de, side vi hadde litt dårlig tid.

I november, tror jeg det var da jeg skulle få nede, har ingen ting til og grue meg til da. Men en ting jeg ble litt glad for var at jeg fikk til og smile uten tenna! og det syns jeg var bra, for jeg liker ikke så godt når reguleringen vises på bilde… Så det var jo litt posetivt da. Håper dere har en bra dag videre.

Klem Therese

Dette bilde tok, jeg etter jeg hadde fått reguleringen på plass, så jeg syns selv at det ser ikke ut som at jeg har det en gang ! 🙂

 

 

4 kommentarer
    1. husker jeg hadde regulering, å jeg kan love deg det gjør sååå vond når du skal stramme den, men man får utrolig fine tenner når du tar den av! 🙂

    2. rikke95: ja, vennina mi hadde regulering. Hun har utrolig pene tenner når hun tok den av! Hørte noen i dag som stramet den, og hun skrek *_*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg