Amanda

Heii.

I dag har jeg vert på Amanda med Frida, vi ville egentlig at noen andre skulle være med. Men ingen kunne/eller hadde penger. Vi shoppet masse, jeg har tenkt til og ha en innkjøps video. Men jeg vet ikke når den kommer ut, her på bloggen.

 

Jeg vill ikke røpe hva jeg kjøpte, viss jeg skal ha en innkjøps video. Vi var på h&m, Cubus, Glitter, Bikbok, Wow, body shop, nille, yo berry, teknik magasinet, wanyes coffie og til slutt alle dyre butikkane 🙂 håper du liker bildene, gjerne legg igjen en kommentar for en innkjøps video :))

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg