JEG VILL LESE DIN BLOGG

Heii.

Der skjønner kanskje poenget når dere leser overskriften. Men i såfall vill jeg gjerne lese din blogg, er ikke sikkert jeg får tid til og legge igjen en kommentar, men jeg skal prøve å få sjekket de fleste som skriver sin blogg i kommentarfelte, eller så kan du ambefale en blogg jeg burde lese. Jeg leser allerede sophieelise.blogg.no/ tcmn.blogg.no/ mammatilmichelle.blogg.no.

Jeg syns det er utrolig kjekt, og lese andre sine blogger. Jeg liker best og lese blogger som er oppdaterte. Gledr meg masse til og få lese din blogg, viss du har en venniene som har blogg elle noe sånt. Kan du godt kommentere hennes og, for jeg er veldig glad i å lese andre sine blogger som jeg skrev lenger oppe i innlegget. Jeg ser ganske ofte på star siden på blogg.no, for og finne noen blogger å lese. For der kommer det jo alltid opp, når folk poster nye innlegg.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg