Kattepus

Heii.

For ca 1 år siden, så var det en katt som meg og Ida kalte fluffy. Og han var en vill katt. Og var utrolig pen, og snill. Han var veldig tam, til og være vill katt. Så vi trodde at han har hatt et tideligare hjem, men de ville ikke ha han.. For han gikk alltid alene, og var sulten. Men meg og Ida gidde han mat og kos. Til slutt, begyunnte jeg og ta han inn til meg.

Og jeg fikk lov til slutt av mamma og pappa og ha han inne, om kveldene og han fikk til og med sove her. Nesten som det var min egen katt. Og jeg og Ida kalte han Fluffy, men mamma og pappa kalte han kong kaktus siden han var den så bestemmte. siden da hadde vi mira, dette var før hun døde.

Men en dag, så kom putselig ikke fluffy hjem lengre, og jeg satte ut kattemat for og se om han kom hjem. Men det gjorde han ikke. Og etter det har jeg ikke sitt han etter 1 år! Og i går ble jeg super glad! Fordi jeg såg han, var utforbi, så jeg har begyunnt å sette ut mat igjen, for jeg vill jo at han skal komme tilbake.

Men når jeg gikk ut til han, så ble han redd og låg seg bed på bakken, jeg gikk ikke bort til han. Men jeg satt stille med mat i handen. Men så begyunnte han og gå. Og i dag såg jeg at kattematen var borte. Men det kna godt være et annet dyr som han spist av skålen.

Har du katt?

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg