header…

Heii.

Jeg er ikke i det hele tatt fornøyd med headeren jeg har nå, siden jeg bare lagde den på 1-2-3. Og da var den ferdig liksom, men jeg er ikke så super flink til og lage headere.

Men jeg lurte på om noen av dere har lyst til og lage en header for meg (picmonkey.com) bildene som er under denne teksten, bruk de. Siden det er de bildene jeg er fornøyde med. Viss du skal lage en header, og du blir ferdig med den send den til meg på mail: [email protected]

De 3 jeg liker best kan jeg legge her på bloggen, så kan dere bestemme hvilken av de jeg skal velge. Jeg har allerede fått inn noen headere. Og de har jeg sitt på. Har brukt 1 allerede, men nå har jeg lyst på noen nye. Height: 500px Width: 1050px. Blir veldig glad om du prøver og lage en !

ALLE ER UREDIGERTE !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg