Onsdag inspirasjon

Heii.

I dag har jeg pugget på framføringen min, som jeg blogget om tideligere i dag. Så jeg trenger ikke å si så mye om den…

I mens jeg øvde på framføringen, så ringte det på døra mi. Og det var selvfølgelig Håvard, siden han sa i går st han skulle komme viss han fikk tid. Og han kom, og det skjønneste av alt var at han hadde med en rose til meg?

Og det syns jeg var sikkelig skjønnt av han! Vi var litt ute og kjøpte oss isTe, etter på gikk vi og spillte fotball. Vi spillte en liten stund, så gikk vi inn. Siden vi ville være litt inne før han skulle hjem.

Og når vi var inne, snakket vi egentlig bare og var med Mico. Håper dere har hatt en så fin dag som jeg har hatt i dag! Ha en fin kveld videre ?

Klem Therese.

Her er litt inspirasjon-Bilder !

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg