Ååå nå er jeg glad

Heii.

I dag sjekket jeg Facebook, som jeg ikke gjør så ofte haha. Men da var den en jente som hadde sendt meg melding, i går om at hun hadde sendt noen headere, på mailen min. Og jeg sjekket den, og de var jo super fine ! Og jeg klarer ikke og bestemme meg.. Så jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg, syns begge 2 var veldig fine, så jeg er litt usikker. På hvilken som hadde passet best til min blogg.

Og det som gjorde meg mer glad, var at hun sa at hun kunne lage ny header, når jeg har lyst på ny! Og da fikk jeg 1000 ganger større smil 🙂 Jeg er så fornøyd, skriv gjerne en kommentar om hva du syns om headerene, hun har laget 🙂 Ikke frekt ment, mot de andre som lagde headere, jeg syns de også var super fine. Men jeg likte disse litt bedre, Var noe annerledes med disse. Så hvilken burde jeg velge?..

Stor klem Therese.

10 kommentarer
    1. Oi💕 shiit!😍så pene 💁💕 jeg likte begge men den øverste passer best siden det er høst☺️Therese du er så nydelig😍❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg