Ukens tips #1

Heii alle sammen. Jeg spurte jo dere om dere ville ha ukens tips, og det var det noen så ville at jeg skulle ha. Så da starter jeg med det i dag. Siden denne uka er det halloween , så kommer jeg med noen halloween tips. Jeg skal gå halloween med jentene i klassen min, og jeg gleder meg skikkelig mye. 

Tips til hva du kan være:

-Vampyr

– Frankenstein

– Død Sjukepleier

– Død jente/gutt

– Zombie

– Dead doll

– Død kjendis

Jeg har leitet etter tips til hva du kna pynte med til halloween party, eller bare til halloween. Jeg fant masse utrolig kule ting. Men favoritten min var selvfølgelig de skjønne Frankenstein cupcakesene! De har jeg super lyst til og lage, så jeg har tenkt til og prøve meg i dag. Håper jeg bare får det til… Det var masse mer jeg fant også, men jeg kunne ikke ha med alt. Så jeg tok med det jeg likte best. Gjerne legg igjen en kommentar om hvilke du likte best.

Skal jeg fortsette med dette?

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg