♥Månedens favoritter

Heii alle sammen. I dag har jeg tenkt til og ha månedens favoritter med dere!  Siden nå er November endelig her, og Oktober er slutt. Så nå har jeg tenkt til og vise dere mine favoritter fra Oktober. Det meste jeg viser er nye ting, som jeg kjøpte i oktober.

1. Er Victoria secret sminke bagen min, som jeg er helt forelska i ! Elsker den, den er så fin. Og den har plass til en del ting. Den kan du få kjøpt på Victoria secret. Den kjøpte jeg i sommer, når jeg var i USA.

2. Det er en super bra leppestift, som gir bra farge. Den er litt sommer, men jeg liker den for det. Selv om det er høst.. Det er farge 138, den er rosa.

3. Er hello kitty kosedressen min! Den har jeg brukt helt siden jeg fikk den i posten, og jeg elsker den! Det er blanding av leopard, og hello kitty ! den er bare super søt, syns jeg…

4. Denne har jeg hatt en stund, men jeg har brukt den ekstra mye i Oktober, vet ikke hvorfor. Men jeg har bare begynt og like den mer og mer! Jeg elsker jo rosa, så det gjør den ekstra fin.

5. Det må nok, være jakken min som jeg kjøpte i oktober! jeg syns den er såå fin ! bruker den vær dag, siden det har begynt og bli kaldt. Så da er det lurt og bruke den jakke som er varm og deilig.

 6. Favoritt sang: Cool kids

7. Victoria secret parfymen som jeg kjøpte i usa, lukter utrolig godt! Og jeg bruker den hver enste dag. Skulle ønske jeg hadde tusen av den !

Håper du likte dette innlegget..
Skal jeg begynne med dette?
Klem Therese.

 

 

3 kommentarer
    1. Du må begynne å smile mer fordi at smilet ditt er pent. Kan du kanskje ta bilder av litt annet en bare deg sjøl. Jeg har hatt blogg før men har ikke lenger fordi at det slukte opp mye av tida mi. Men ikke tro feil, jeg liker bloggen din godt. Kanskje du kunne ha skrevet litt om andre folk sine blogger i Tysvær siden du er ganske populær blandt bloggere og folk. Noen bloggere er misunnelige på deg fordi at det er mange som leser bloggen din og du er noen folk sine inspirasjoner. Lykke til videre med bloggen 😘❤️💗💎💋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg