Endelig helg

Heii alle sammen. Nå er det endlig helg. Jeg syns denne uka har gått utrolig fort, og nå skal keg bare nyte helgen. Helgen går jo ganske fort over, så det og best og nyte den så lenge vi har de her. Men neste uke går sikkert også ganske fort som vanlig.

I dag skal jeg i badehallen med noen venner fra klassen. Gleder meg masse, og få være med de! Er ikke alltid vi får tid til og være i lag på fritiden, siden noen går på fotball/håndball osv… Så det krasjer litt.. I kveld har jeg ingen planer enda, vet ikke helt om jeg skal noe i kveld. Har vertfall ikke planer enda.

I morgen kommer det kanskje en liten video, siden det er en stund siden sist video. Alltids kjekt med videoer, gled derte tili morgen

HER ER DET NOEN SØTE BILDER AV MICO FRA I DAG:

Hva skal du i dag?

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg