Fotball kamp/ #everyfreshday

Heii alle sammen. I dag skal jeg på fotball kamp sammen med familien min. Gleder meg masse, siden jeg har aldri vert på en sånn fotball kamp før. Det er FKH mot Brann. Jeg heier på FKH, kommer kanskje til og poste et innlegg i løpet av kampen og, om hvordan det gikk osv.. I dag er det jo far’s dag, så det er jo perfekt for en fotball kamp da. I går kveld skjedde det noe feil med sminke videoen min, men jeg får ikke fikset det. Skal prøve igjen i dag.

På bloggen til mammatilmichelle.blogg.no så har hun en konkurranse, som jeg og Ida skal være med i. Jeg postet nettopp en video på Instgram (@Theresesorenes), med hashtag #Everyfreshday.  Så ville jeg poste videoen her også, gjerne legg igjen en kommentar om hva du syns om den!

Klem Therese

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg