Helg igjen

Heii dere. I går var jeg på Cheerleadning, vi gjorde egentlig det samme så sist. Bare vi var litt bedre i går syns jeg. Jeg og Frida syns det var veldig kjekt som vanligt. I dag skal jeg på fotball avsluttning, siden sesongen er over. Jeg skal slutte på fotball tror jeg , men kan være at jeg begyuner igjen om 1 år. Er veldig usikker, siden jeg syns fotball er veldig kjekt. Men jeg har gått såå lenge føle jeg, føler meg ikke som en fotball jente lenger (eller hvordan jeg skal forklare det)

Så har jeg lyst og prøve ut andre ting, fks Cheerleadning som jeg prøver nå. Og det trives jeg ganske bra med! Det skal jeg fortsette med, etter juleshowet som vi skal ha 7. desember så er det Jule ferie for Cheerleadning. Jeg likte veldig godt Cheerleadning, så da tar jeg en pause for fotball tror jeg.. Men det ser jeg jo etter julen, fotball pleier ikke å starte før januar/februar.

I dag er det endelig helg ! Siden i morgen har vi planleggings dag på skolen, så vi har fri i morgen. 1 dag ekstra uten skolen! Håper dere har en fin helg dere og

Bilder som jeg har tatt og redigert i dag:

Har du planleggins dag i morgen?

Klem Therese.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg