My Outfit yesterday

Heii alle sammen. I går var jeg på fotball avsluttning siden sesongen er over, og da pleier alltid lagene og spise pizza sammen og få diplom og noen får innstats pokal.

Før jeg gikk på avsluttningen, så var jeg sammen med Madelen og Frida. Men så møtte vi Adlan og Andreas. Så vi var litt med de også. I fem tiden så gikk vi hjem, siden måtte gjøre oss klare. Og halv sju tiden kom Frida og Madelen opp til meg siden de skulle sitte på ned til avsluttninga.

I går ble jeg veldig fornøyd med anntrekket. Jeg brukte favoritt smykket mitt og en jakke som jeg lånte av søstra mi, og en helt vanlig grå t-shorte og en dongri bukse.

//Bukse: Wow//Jakke: Bikbok//Topp: Bikbok// Smykke: ?//

Bilder av outfiten min:

Går du på en idrett?

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg