Ukens tips #4

Heii alle sammen. Det er mange som syns det er kjekt at jeg har ukens tips, å jeg syns det er kjekt og finne tips og sånt selv. Så jeg tror jeg kommer til og fortsette med det, gjerne kommenter hva dere vill ha tips om!Jeg har prøvd dette tipset selv, og jeg syns det er et kult tips selv, haaha. Det er galaxy Negler! Altså hvordan du kan få galaxy negler, med neglelakk.

 Dette trenger du:

Svart neglelakk

-Blå neglelakk

-Rosa neglelakk

-Glitter neglelakk

-En fondation svamp


  Hvordan gjøre det?

Begyun med den svarte neglelakken og ta det på neglene dine. Når du har tatt svart neglelakk, så tar du fondation svampen din. Så finner du fram den blå’e neglelakken, og tar svakt med blå neglelakken/fondation svampen (Men ikke for svakt) Så skal du bruke fondation svampen til den rosa også, og det gjør du på akkuratt samme måte. Husk det skal være svakt men ikke for svakt.

 Når alt har tørket, så tar du på glitter neglelakken sånn at det skal se ut som stjerner! Og der er du ferdig med dine vakre galaxy negler 🙂 håper du likte dette tipset, og kommer med forslag til neste uken’s tips! Gjerne kommenter om du prøvde dette ut.

Klem Therese.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg