DETTE SKJER FREMOVER

Heii dere. Jeg har jo fortalt før at jeg får lett bloggsperre, siden av og til har jeg apsolutt ingen ide om hva jeg skal blogge om… Derfor har jeg nå laget plan frem over, om hva jeg skal blogge om. Nå er det bare noen uker igjen til Jul, og jeg gleder meg sikkelig mye! Ønsker meg masse fint.

Btw, jeg har fått ny header. Setter stor pris på alle headerene som er sendt inn til meg!

DETTE KOMMER PÅ BLOGGEN I NOVEMBER/DESEMBER:

10 ting du kanskje ikke visste om meg– Det har jeg ikke hatt her før, å det kan lett bli morsomt.

Hva jeg har på ønskelisten min– Det kommer jeg til og legge ut her i Desmeber, siden det er då jule månden er.

Sminke kolleksjon– Det var det mange som ønsket at jeg skulle ha. Siden jeg spurte dere på Instagram.

Gavetips– Noen av dere trenger kanskje gavetips til venner/Familie/Søsken osv..

Hva jeg fikk til jul Video– Dette hadde jeg ikke i fjor, så da vill jeg ha det i år.

Bakevideo– Har tenkt til og prøve meg på pepperkaker, det har jeg aldri lagd selv før.. 🙂

Favoritter i klesskapet– Det har jeg hatt lyst til og ha veldig lenge, så dte ser jeg frem til.

Room tour– Etter jul, så skal jeg får ny tapet på rommet, så ønsker jeg meg nye ting til romme.. Så da har jeg tenkt til og ha room tour.

Så det er masse og se frem til videre her på bloggen, gleder meg masse til og skrive og lage videoer til dere. Viss du har noen andre kule tips så skriv i kommentarfeltet.

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg