♡Der var helgen i gang

Heii alle mine fantastiske lesere! Nå er helgen endelig i gang, føler alle ukene for tiden går utrolig fort. Men snart begynner det sikkert og gå sakte, siden der nærmer seg jul. Jeg har egentlig ikke lagd planer for denne helgen, siden skulle egentlig gå i badehallen i dag. Siden den stenger denne uke, siden det var noe de skulle gjøre der. Så var det ingen som kunne i dag, eller gidda. De enste som kunne, var meg og Kristine. Men det er jo ikke noe kjekt når vi bare er 2 stk. 

Så da droppa vi det, skal heller se en film. Så kan det være at jeg legger planer ut over dagen med noen venner. Har veldig lyst og finne på noe sammen med Håvard denne helgen, siden det er lenge siden vi har vert sammen sånn alene tid ♡ Så håper vi finner på noe, uten om det tror jeg at jeg skal være med noen venner jeg ikke ser så ofte.

Bilder som jeg tok etter skolen i dag 


Har du planer for helgen?

Klem Therese.


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg