♡My babe

Heii alle skjønninger. Fra i går til i dag, så hadde jeg overnatting av Ida. Og det var sikkelig gøy, er ikke så ofte vi har overnatting av hverandre siden begge har det travelt. Når hun kan, kan ikke eg er også sånt motsatt. Så vi koste oss masse, vi såg en film som heter Knowing, den var veldig bra. Det børr dere se! Du finner den på netflix vet jeg. Det såg vi den, etter på bestemmte vi oss bare og og legge oss. Siden begge var trøtte, og klokken var sånn 12 eller noe. I dag våkna vi i 12 tiden, begge liker pg sove lenge! Når vi våknet lagde søsteren min pannekaker til oss, og vi såg på pretty little liares. Jeg sminket henne og fikset hun på håre. Jeg syns selv at håre ble sikkelig pent.

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg