♡ Gjesteblogger

Heii alle sammen. Jeg heter Milena Marie, og jeg er søsken barnet til Therese. Dere har kanskje hørt om meg før, siden jeg har vert med Therese en del. I dag så spurte Therese om jeg ville være Gjesteblogger på bloggen hennes, og jeg bare hvorfor ikke? Så det er det jeg skal nå. I dag så skulle jeg overnatte hos Therese, og det gledet jeg meg veldig mye til. Siden er ikke så ofte vi er sammen, siden vi bur et lite stykke fra hverandre. Jeg kom ca i 7 tiden, siden Therese skulle handle noen Cheerleader ting. Når jeg kom så gikk vi bare inn, og begyunnte og snakke sammen, om hva som hadde skjedd siden sist vi var med hverandre. Og litt sånt, vi er veldig sånn at vi sier alt til hverandre siden vi stoler så pass mye på hveradre. 

Vi bestemmte oss for at jeg skulle sminke Therese, og hun sminke meg. Så lagde vi video ut i fra det da, og jeg tror de videoene blir bra. Jeg syns Therese gjorde det bra, men jeg ble sikkelig fornøyd med sminken jeg gjorde på Therese. Ikke for og skryte men, herregud den ble bra ! Hun passte sikkelig bra den looken, og hun ble bare perfekt. Etter på så fant vi oss en film som heter “World war” Jeg har sitt den fra før, men det var så kjekk at jeg kunne se den en gang til. Og Therese likte den og ganske godt sa hun, etter på så sovnet vi bare egentlig. Siden det var ganske seint når Filmen var ferdig. Ja.. Dette var mitt gjesteblogg innlegg, her på Therese sin blogg. Håper dere liker det, og gjerne kommenter om dere vill at Therese skal ha flere sånne innlegg !

Klem Milena.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg