♡First outfit in December.

Heii alle mine fantastiske lesere. I dag har jeg faktisk hatt en super dag til nå, ny uke nye muligheter så vi sier. I dag har jeg nemlig komt på topplisten i norge, og jeg er så glad at jeg hoppet i sengen når jeg såg det. Det betyr så mye for meg, alle de hygglige kommentaterene jeg får, og editene osv.. Dere er fantastiske alle sammen, selv om jeg ikke kjenner dere. I dag brukte jeg det antrekket jeg brukte på photoshot i går, siden jeg likte veldig godt den outfiten. Topp fra H&M, bukse vet jeg egentlig ikke og skjorten er fra bikbok. Det er veldig mange som går med skjorte knuttet rundt magen for tiden, og jeg syns det ser super kult ut. Så jeg ville prøve det ut selv, så brukte jeg en veske på skolen som egentlig er søsteren min sin. Men gym baggen min var våt i dag, så jeg bare lånte en enkel og kul veske fra hun.

Ble ikke video i dag, kommer i morgen forhåpelens vis, lnternetten vår er veldig dårlig for tiden, og da får jeg ikke lagt ut noen videoer. Håper den blir bedre snart, har videoen og alt klar! Gled dere.

Håper dere liker collagen og bildene.

Hva syns du?

Klem Therese.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg