♡Klesstiler fra instagram

Heii alle sammen. Siden jeg skal på Cheerleadning i dag, så kommer innlegget litt tidelig. Men det går vel bra, dette innlegget skal jeg gi dere noen tips til klesstiler. Jeg er jo opptatt av klær og sminke selv, så jeg syns det er veldig kjekt til og skrive om dette emne. Kommer til og komme et Sminke look innlegg og men det kommer senere en dag, siden det er mange som har spurt etter disse innleggene. Så blir ikke så lenge til det innlegget kommer. Disse klesstilen er fra en instagram bruker, som heter @Moteforjeneter, og den er skikkelig bra! Dere bør sjekke den ut, jeg fikk lov og brukere tipsene hennes. Håper du liker innlegget, og gjerne legg igjen en kommentar om hva du syns om tipsene mine osv..

Klem Therese 

Første settet er fra Sheinside.com. Vert og sjekke, veldig mange kule klær der og sånt.


Det andre antrekket.

Genser fra: Jcrew.com

Bukse: Frame, kan kjøpes på intermixonline.

Sko: Dr. Martin, kan kjøpes på de fleste sko butikker.

Leppestift: NYX, kan kjøpes på blivakker.no


Det tredje antrekket, vet ikke hvor klærne er fra. Men du finner de sikkert på en av nettsiden lenger oppe, eller på en kles butikk.


Det fjerde antrekket, og det siste. 

Bukse: Dr.Demin

Sko: Timberland

Leppestift: Mac

Topp: Hellomercerh.



9 kommentarer

Siste innlegg