♡Cheerleadning

Heii alle sammen. Jeg og Frida sluttet tidelig på skolen i dag, det er veldig godt når vi skal på Cheerleadning. Og det begynner litt tidelig, mamma kunne kjøre oss i dag. Så vi var ikke så stresset, vi gledet oss veldig mye i dag. Siden vi skulle øve på showet i dag på trening, vi skal ha juleshow på Søndag. Gleder oss så mye, men jeg håper bare at vi ikke feiler på noe. Jeg føler jeg kan det veldig godt nå, men jeg må uansett øve på dansen og det. Vi får på en måte vinterferie etter showet, jeg skal forsette etter jul også. Siden jeg trives veldig mye på Cheerleadning. 

Dere likte visst veldig godt klesstil tipsene mine, så kan være at det kommer flere sånne innlegg. Så viss du har noen tips, til hva jeg kan legge ut tips om. Så kan dere enten skrive det i kommentarfeltet eller sende det på Instagram (@theresesorenes) Kommer til og komme flere tips, det garanterer jeg. Siden mange som spør hele tiden når jeg skal ha nye osv.. Så nå vet dere at det kommer flere.

Klem Therese 

Loveu 

8 kommentarer
    1. Kan du filme noen små klipp fra når du er på cheerleading og legge ut på instagram eller noe sånn? Elsker bloggen din 🎀🙀❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg