♡Dagen min kommer til og bli..

Hei dere. I dag så skal jeg kanskje på Natt åpent, vet ikke om jeg skal være der så lenge. Siden jeg skal bare være der og kjøpe julepresanger tror jeg, siden jeg har ikke noe jeg har lyst på akkurat nå. Kan være at jeg kjøper meg noe snop, på den nye snope butikken på Oasen. Jeg har allerede funnet ut hva jeg skal kjøpe til de personene, jeg skal enten gå sammen med Frida eller Milena. Siden viss Frida ikke kan, så kunne jeg gå sammen med Milena. Føler det ikke er så vits at jeg shopper så mye til meg selv nå, og bruke penger på det. Når det nærmer seg jul, så jeg tror det blir jule gave shopping i dag. Og jeg får en del ting til jul, og det meste jeg ønsker meg har jeg på ønske listen min. 

Kommer snart et jule tips innlegg, her på bloggen min. Siden det er jo snart jul, og de fleste starter med jule gaver nå snart? Jeg begynte jo allerede i November, men det er fordi jeg har bestilt noe på Ebay. Nå sitter jeg og ser på Pretty little liares, selv om jeg har sitt hele serien nesten. Jeg sitter og venter på svar av Frida, Tror dette kommer til og bli en bra dag sammen med en venninne. Forresten jeg skal handle inn giveaway tror jeg, ellers gjør jeg det i morgen. Har fortsatt ikke bestemt meg, er litt vanskelig. Så gjerne kom med tips til hva dere vill ha i giveaway. Den kommer på bloggen, så fort jeg har alt ! 

Klem Therese

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg