♡Fikset Ida til Juleballet

Heii dere. Nå har jeg kommet hjem fra Ida, jeg fikset Ida til ballet. Og hun ble rett og slett nydelig, det var nesten til og dø for. Jeg ble så fornøyd med jeg lagde øyenskyggen. Den ble så bra syns jeg. Jeg gjorde også øyenbryna, siden hun ville fylle de inn litt. Tok masse bilder av hun, jeg bare elsket kjolen hennes. Var rett før jeg bare tok den og brukte den selv haha. Hun ble så pen i den, og sminken bare matchet henne helt. Jeg prøvde og lagde, fletten som Elsa har i frost. Og jeg fikk, det sånn helt passe til. Hun passet den fletten, og ganske bra. Alt satt egentlig perfekt på Ida, akkurat som en prinsesse. Så jeg ble veldig fornøyd selv, tror jeg hun og ble !

Håper dere liker bildene, og gjerne legg igjen en kommentar om hva du likte best 🙂

Klem Therese

Øyenskyggen jeg lagde på ida, Jeg ble så fornøyd med den! (tok på fakevipper og)

Elsa fletta som jeg lagde på Ida, ble veldig fornøyd med henne !


Hele hun, jeg syns hun ble så pen! BABE ALARM


Nydeligste kjolen, den sitter så pent på hun 

6 kommentarer
    1. Jeg legger ikke ofte igjen kommentar – men vet du, du har en fin blogg – Stå på – så når du langt <3 legg meg til som venn så kan jeg lese bloggen din

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg