♡MOTE FOR JENTER

Heii alle mine fantasstiske lesere! I går så snakket jeg sammen med Instagram bruken @Moteforjenter, hun er sikkelig flink! Og gir masse inpirasjon, så vi lagde på en måte en avtale. Det går ut på at hun skal reklamere om bloggen min og sånt, så skal jeg legge ut noen av tipsene hun kommer med. Det blir jo kjekt for dere, og kjekt for meg. Tror dette kommer til og bli bra. Dere og meg får litt klesstips, dette kommer til og komme annen hver uke. Kan jo komme til en dag, jeg ikke har lyst tilog holde på med dette mer, og da sier jeg bare i fra. Men jeg har planer om og holde på med dette en stund. Siden alltid´s kjekt med litt klesstips på bloggen! 

Jeg ser frem til og samarbeide litt med @Moteforjenter, men dette gjør jo at kanskje hun blir litt mer aktiv. Og får flere følgere på Instgram, denne brukeren bør dere følge. hun har masse klesstips dere bør se på. Jeg går innom brukeren hennes minst en gang til dagen. Og viss det kommer en dag som sakt, jeg ikke orker mer eller ikke har lyst og blogge om det mer, så sier jeg bare til hun at nå tar jeg en pause eller noe sånt. Men tror dette kommer til og bli her på bloggen en stund. 

Tror du dette kommer til og bli bra?

Klem Therese♡

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg