♡ I think this night gonna be a good night

Heii dere. I går så var foreldrene mine på julebord, så søsteren min passet på meg.Jeg fikk besøk av Ida, og jeg fant fram masse snop og en film (World war) Den filmen kan jeg anbefale! Vi glemte litt ut at vi så på filmen, siden Ida satt på snapchat og jeg var litt opphengt at jeg skulle være med på bildene haha. Senere på kvelden, så fikk søsteren min besøk, og da begynte vi med og spille et sånn, jelly bean spill. Det er sånn at du snurrer på et brett, så havner den fks på brun. Da er det enten hunde mat eller sjokolade pudding. Det var utrolig morsomt, men samtidig veldig ekkelt. 

Vi hadde det veldig morsomt, den natten. Ida gikk når den var litt over halv 12, siden da var det ikke så lenge til jeg skulle legge meg. Siden i dag så skulle jeg på juleshow. Jeg skal filme showet tror jeg, sånn at dere får se det. Siden det var noen som spurte om jeg fikk mulighet til og filme det, og et tror jeg, Siden jeg spurte mamma, og hun sa at jeg kunne bruke kamera til og filme. Så hun kunne filme det, sånn at jeg får postet det her på bloggen. Ønsk meg lykke til på showet 🙂

Håper du at jeg får filmet showet?

Klem Therese♡

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg